Teeth Whitening Light - GIGI PUTIH


MALU UNTUK SENYUM KERANA GIGI ANDA KELIHATAN KUSAM ATAU KEKUNINGAN? USAH RISAU.
DAPATKAN PENYELESAIAN MUDAH, CEPAT LAGI MENJIMATKAN DENGAN SISTEM PEMUTIHAN GIGI DARI WHITE LIGHT.



Teeth Whitening Light-GIGI PUTIH
HANYA RM30
FREE POSLAJU SEMENANJUNG
SABAH/SWAK TAMBAH RM5

  
 

Direkomendasikan Oleh Dokter Gigi Amerika Serikat (Dr. Harvey Silverman. DMD, FABAD), Dan Direkomendasikan Oleh MISS USA 2004 (Shandi Finnessey).

White Light Tooth Whitener System - Revolusi baru rawatan pemutihan gigi profesional yang unik dan dicipta khusus untuk dibuat sendiri di rumah dengan FASDA selesa dan mudah! Hanya dalam 10 minit mampu menghilangkan noda/kesan kuning/gelap pada gigi yang selalunya berpunca dari pemakanan seperti kopi, teh dan jus atau akibat merokok dan penuaan. Teknologi yang hampir sama seperti digunakan doktor gigi, tahan lama dan murah. Formulasi dua jenis gel istimewa yang bergabung dengan teknologi pencahayaan LED persis laser ini memastikan ia diserap jauh ke dalam tanpa merosakkan lapisan gigi bagi menghapuskan kotoran dan memberikan kesan gigi putih berseri seperti yang anda ingini.





Pakej termasuk:
-White Light Transmitter
-White Light Gel And Applicator
-White Light 2 Lithium CR2025 Batteries



CARA PENGGUNAAN:
- Gosok gigi seperti biasa menggunakan berus dan ubat gigi yang biasa anda gunakan sebelum diteruskan dengan rawatan pemutihan White Light.
- Campurkan kedua2 gel pemutih gigi secukupnya dan sapu pada applicator.
-Letakkan di depan gigi. Pastikan posisi tombol/punat transmitter di bahagian atas. Tekan tombol dan lampu akan menyala. Biarkan 10-15minit.
- Bersihkan gigi sekali lagi selepas rawatan. Cepat2 berkumur jika tertelan gel.
- Sepanjang tempoh rawatan (1 minggu) elakkan minuman berkafein seperti teh/kopi, minuman panas atau berais


** hasil pemutihan bergantung pada tahap kekusaman gigi individu dan warna asal gigi mereka. Dalam satu rawatan, anda boleh mengulanginya sebanyak 3 kali berturut2 untuk hasil lebih cepat (10 minit dalam satu masa, maka anda perlukan 30 minit - santai2 aje sewaktu menonton tv atau berada di hadapan komputer..) Ulangi langkah ini pada hari2 seterusnya untuk mendapat keputusan yang diidamkan dan gunakan White Light sebagai rawatan mingguan untuk terus mengekalkan warna gigi yang putih berseri. Turut sesuai digunakan oleh mereka yang memiliki gigi sensitif. 




Pakej termasuk:
-White Light Transmitter
-White Light Gel And Applicator
-White Light 2 Lithium CR2025 Batteries

Teeth Whitening Light-GIGI PUTIH
HANYA RM30
FREE POSLAJU SEMENANJUNG
SABAH/SWAK TAMBAH RM5

SMS / WHATSAPP
013-9826069 / 013-9336069

No comments: