baru!!! PERLA CHOCOLATE MILK only RM65.90




1BOX 20SACHET

HARGA RM65.90
FREE POSLAJU SEMENANJUNG
SABAH SWAK TAMBAH RM5

 

Perla CHOC adalah salah satu minuman untuk mencerahkan kulit dan seluruh tubuh badan dengan cepat dan efektif. Proses pemutihan berlangsung di kepala hingga ke kaki yang bermakna anda akan mendapat warna kulit yang putih/cerah yang sekata di seluruh tubuh anda.

Perla CHOC juga membantu merawat kulit bermasalah seperti kulit berjerawat, jeragat, parut -parut lama dan juga masalh kulit yang menghantui anda. Hasil dapat dilihat selepas seminggu mengamalkanPerla Coffee. 




Antara kebaikan Perla CHOC
Melembut dan menghaluskan tekstur kulit.
Kulit kelihatan lebih gebu, bersinar dan sempurna tanpa cela (flawless)
Meningkatkan kecerahan warna kulit dengan ketara dalam masa 1- 2 minggu.
Memulihkan kulit berparut dan bermasalah
Menjadikan kulit lebih anjal serta lembap.
Mengurangkan kedutan dan garis halus
Mengecilkan liang pori
Meningkatkan sistem imunisasi badan.
Mengatasi masalh jerawat dan jeragat.

 



Bahan- bahan utama dalam Perla Coffee.
Serbuk Mutiara,
Glutathione
COLLAGEN



1BOX 20SACHET
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak? - Mudah diserap oleh kulit & badan - Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup) - Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut



Perla chocolate milk fungsi nya lebih kurang perla coffee cuma ditukarkan dari coffee ke chocolate milk kerana ramai sangat yg request nak perisa lain sebab tak boleh minum coffee. So, chocolate milk dah pun berada di pasaran untuk anda semua.

- harga rm65.90 (mahal sikit je sebab coklat kan)

Kotak perla chocolate dah uprgade lebih cun dari perla coffee kerana kami menggunakan teknik 3D kat kotak tu. Kalau perasan kat tulisan putih, gebu, berseri, dekat gambar mutiara dan dekat lace baju & tudung yang dipakai tu telah diletakkan accesories 3D. Kalau tengok bawah cahaya matahari memang akan nampak berkilat. Bahan lain yang ditambah dalam perla chocolate milk adalah L-cysteine dan bahan utama masih mengekalkan sebuk mutiara.




HARGA RM65.90
FREE POSLAJU SEMENANJUNG
SABAH SWAK TAMBAH RM5


 SMS / WHATSAPP
013-9826069 / 0139336069

1 comment:

wahida yusop said...

assalam. boleh x amalkan perla chocolate dengan detox clenx tea?