HOT SELLING!!! turunkan berat badan dengan DETOX SLIMMING PATCH GOLD






DETOX SLIMMING PATCH GOLD
Semenanjung Malaysia
50pcs RM55 - sekeping rm1.10
100pcs RM75 - sekeping 75sen
HARGA TERMASUK POSTAGE

Sabah / Sarawak
50pcs RM60 - sekeping rm1.2
100pcs RM80 - sekeping 80sen
HARGA TERMASUK POSTAGE




 
Memang Berbaloi-Baloi,Harga Murah, Kualiti Terjamin

PREMIUM GOLD SLIMMINg FOOT PATCH

Pernahkah anda menggunakan detox foot patch (koyok buang toksin).....???

Memperkenalkan GOLD SLIMMING FOOT PATCH-Detox & Slimming Foot Patch - Gold Edition.  Amat sesuai untuk anda yang ingin membuang toksin, tetapi lemak berlebihan di dalam badan.  Badan anda bebas toksin, jadi segar dan sihat sambil melangsingkan lagi bentuk tubuh dan membebaskannya dari lemak berlebihan.

Detox & Slimming Foot Patch ini adalah dihasilkan berdasarkan pada produk Detox Foot Patch, tetapi ditambah dengan kandungan tambahan yang memberikan kesan tambahan iaitu slimming function.  Dengan  patch ini, pengguna bukan sahaja akan dapat membuang toksin di dalam badan, tetapi dapat menjadikan badan pemakai lebih anggun dengan adanya fungsi pelangsingan.  Ini bermakna, toksin dan lemak berlebihan akan dikeluarkan melalui penggunaan Detox & Slimming Foot Patch ini.

Dapatkan sekarang untuk kehidupan anda yang lebih sihat dan berkualiti.



~TESTIMONI PENGGUNA~

Marini Lynn Mos
hai u all, nak share pengalaman pakai detox patch slimming gold yer, akak dah seminggu dah pakai dari hari pertama akak pakai akak rasa dah ada kesan nya selama ini akak tak lena tdo, tapi dah pakai detox ni mmm tdo pun lena awal pagi bgn 5am mata dah segar bugar selama ini mata pun masih nak tdo..... dan 1 lagi sai pggang pun dah mengecil ckit, muka yang nkp tembam selama ini pun dah npk membujur sirih, ni suami akak yg kata.  tapi bila tgk cermin semmg nya npk slim dah muka akak..... thanks mr detox..... kepada yg blm mencuba sila lah mencuba yer.....):

Elly Shiren Syafika
mmg bkesan la.. brat bdn adek trun 5kg da.. migrain ilang da.. bdn pn tk letih & stiap x adek mkn lbh serta merta trus g toilet.. skrg adek nk try produk tbru lg gree plak mna tau hasilnya lbh baik dari gold detox.. tq mr.detox patch;























DETOX SLIMMING PATCH GOLD
Semenanjung Malaysia
50pcs RM55 - sekeping rm1.10
100pcs RM75 - sekeping 75sen
HARGA TERMASUK POSTAGE

Sabah / Sarawak
50pcs RM60 - sekeping rm1.2
100pcs RM80 - sekeping 80sen
HARGA TERMASUK POSTAGE



berminat?
SMS / WASAP - 0139826069
BBM - 278AC86D
FB PAGE - house of diza
EMAIL - houseofdiza@gmail.com



No comments: