PERFUME PEN GIFT


assalamualaikum, nak update produk terbaharu dari house of diza oleh Mama Diza iaitu GIFT PERFUME PEN.  ye, selain dari kita pakai minyak wangi ni, ia juga boleh dijadikan sebagai hadiah / gift kepada orang tersayang atau tetamu yang datang ke majlis anjuran kita.

Mama Diza ada buat sample GIFT yang menggunakan perfume pen keluaran house of diza.  mesti tetamu akan bangga kalau dapat GIFT yang wangi macam ni. boleh dijadikan GIFT untuk majlis kahwin, tunang, cukur jambul, reunion atau apa sahaja majlis yang kita anjurkan selagi ia tidak menyalahi undang2. hihi kesitu pula Mama kan.

jom kita tengok GIFT yang macamana yang Mama dah buat kat bawah ni:


Perfume Pen Gift Purple

Perfume Pen Gift Blue + Gold

Perfume Pen Gift Gold + Turquoise

Pefume Pen Purple Ribbon


ok, semua di atas adalah sampel yang Mama dah buat, tapi dari segi warna reben dan bunga boleh ditukar atas permintaan.  kalau ada pattern lain pon boleh je nak request janji bertepatan dengan harga.  cerita pasal harga. jom tengok bawah:

PERFUME PEN GIFT
(1 set mengandungi perfume pen + hiasan reben + bunga)
kuantiti 100 - 249 set = RM12.00 satu set
kuantiti 250 - 499 set = RM11.00 satu set
kuantiti 500 set dan ke atas = RM10.00 satu set

semua harga adalah termasuk kos penghantaran tak kira di mana anda berada.  dan perfume boleh pilih KAT SINI dan KAT SINI, nak campur2 pon tak per, nak Mama pilihkan pon boleh, ofkos lah Mama bagi yang wangi di hidung Mama kan. hehe
jadi apa lagi,


berminat? ingin bertanya?
SMS / BBM / WHATSAPP : 0139826069

email : houseofdiza@gmail.com


No comments: